Jumaat, 26 Mac 2010

Dengan izinNYA jua..

Hari Jumaat lepas, 19 Mac 2010 lepas ke salon dangani my sis gunting rambut, kami ke kelinik di Gadong. Kami sampai di sana kelurusan inda ada customer. Aku kesana kan berultrasound!.

Perut ku minggu ani sudah masuk 31 minggu & kali terakhir aku berultrasound ialah Disember taun lepas. Setiap kali appointment aku tanya bila aku ultrasound tapi kata nurse inda lagi payah. Jadi ku pikir inda salah aku coba ultrasound di kelinik swasta. Kelurusan dulu masa 1st ultrasound aku sudah bejanji dengan iQah kan bawa ia jua tapi inda sampai. Kali ani tertunai sudah janji atu.

EDD ku nanti ialah 17 Mei, insya Allah. Tapi semua atu kuasa dan dengan izinNYA jua bila tarikh sebenarnya nanti. Aku berdoa mudah~mudahan anak dalam kandunganku ani sehat wal~afiat dan semoga Allah memelihara kami dan memudahkan urusan kelahirannya nanti, AMIN YA RAB ALAMIN!

p/s: kepada keluarga dan teman~teman tolong doakan kami jua, t.k (",)

Salam Mama iQah.
Post via hp...26.3.2010.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan