Sabtu, 26 November 2011

Tahniah Rasyiqah #1

Assalamualaikum. Apa khabar biskita.  Lama ku inda update blog ani dengan alasan kurang sehat disamping sibuk menjaga anak-anak yang demam.

Untuk penutup bulan November ani aku kongsikan khabar gembira kerana anakku, Rasyiqah dapat tempat nombor 1 dalam peperiksaan akhir tahunnya.  Lagi pula keputusannya sangat menggalakkan :D senyum lebar iQah, maklumlah ada yang sudah janji hendaklah belikan 'i-Pad' sekiranya dapat nombor 1!  Tapi aku yang tidak pernah 'menjanjikan' apa-apa pun dikenakan belanja bawa anak-anak ke Jungle Gym, menyampaikan hajat 'orang dapat nombor 1" karang kana munjungi lagi sampai nda mau makan hehe.


Pada hari Sabtu, 26 November 2011 telah diadakan Konvokesyen Kedua Sekolah Tunas Jaya PGGMB Madang dan Majlis Penyampaian Hadiah kepada Murid-Murid Cemerlang Tahun 2011. 

"Babah dan mama doakan anak babah dan mama ani sentiasa cemerlang dalam pelajaran dan insya Allah berjaya dari masa ke semasa, Amin Ya Rabbal Ala Amin!"


Tahun depan mungkin satu cabaran bagi iqah kerana akan memulakan sesi sekolah ugama. mudah-mudahan segalanya berjalan lancar dan iqah akan dapat menyesuaikan diri dengan keadaan dan sistem pelajaran di tahun baru, Amin!

Dikesempatan ini, kami sekeluarga ingin mengucapkan terima kasih kepada guru-guru Sekolah Tunas Jaya PGGMB Madang terutamanya cikgu-cikgu yang mengajar Rasyiqah di Kelas 1 Hijau.  Dia berjaya kerana jasa bis cikgu jua!

1 ulasan:

  1. Tahniah diucapkan. Semoga kejayaan berterusan.

    BalasPadam