Sabtu, 1 Disember 2012

Tahniah Rasyiqah & Raziqin.

Assalamualaikum.

 
Gambar di atas diambil pada hari Selasa, 27 November 2012 di Sekolah Tunas Jaya PGGMB, Madang semasa Majlis Konvokesyen dan Penyampaian Hadiah kepada Pelajar Cemerlang 2012. 
 
Rasyiqah mendapat tempat pertama semasa peperiksaan akhir tahunnya.  Yang lucu adiknya, Raziqin semasa ku berdiri didepan tangga berhampiran pentas, menarik-narik bajuku.  Katanya mau naik atas.  Ku beritahu "inda boleh, untuk kanak-kanak sekolah saja lai".  Kemudian Raziqin berpusing menoleh kakaknya.  Tapi kakaknya inda mau sampai kawanya yang beratur dibelakangnya menjawab "kalau inda aku saja bawa adimu" hehe. 
 
Tiba giliran Rasyiqah naik, aku menghampiri salah seorang cikgu yang bertugas dan memberitahu yang adiknya mahu ikut naik ke pentas :D  Nasib baik jua kana benarkan.
 
Nah, sampai jua hajatnya :) dan mudah-mudahan jua akan datang bila Raziqin sudah sekolah ada jua saatnya naik ke pentas menerima hadiah! Untuk si kaka, mummy dan babah ucapkan "Tahniah dan tahun depan Do Your Best lagi".
 
Masih ku ingat iqah memesej babahnya memberitahu yang ia dapat nombor 1 tapi dibalas babahnya dengan "good luck".  Inda puas hati, iqah balas lagi "babah inda pecaya kah, banar kaka numbur 1".  Lama inda ada reply dari babahnya.  Bibiran tah si kaka ani menanya "mobile mummy ani ada bunyi kan kalau ada mesej" hahaha. Rupanya mobile suamiku habis battery sampai sanggup menelefon pakai mobile kawanya.  Rasakan ucap 'congratulation'.
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan