Isnin, 28 Disember 2009

Playground KB 25.12.09

Hari Khamis, 24 Disember 2009 (malam Jumaat) yang lepas, babah iQah bawa kami bemalam di Kuala Belait (KB) kelurusan ada urusan ofis yang kan diuruskannya. Lepas balik keraja kami balik kerumah, ambil iQah baru kami jalan. Sampai di KB dalam jam 9.00 malam, kami check-in di Rumah Persinggahan Jabatan Bandaran KB. Kebetulan kakak ku & hubbynya ada jua bemalam di sana, bisdia di bilik 105, kami di bilik 104 hehehe.

'Ronda-ronda kotaraya' KB pengelarku kami jalan-jalan kan cari kadai makan. Ku fikir di KB kedai makan disana tutup akhir tapi rupanya pukul 10 malam sudah tutup. Kami masuk ke A.Ayam, kan oder nasi, nasinya sudah habis. iQah mau spagetti, katanya mesin pemanasnya sudah tutup. Akhirnya kami oder 'fries' dan burger telor saja - tapau. Aku beritau babah iQah ada bah gerai makan di KB tapi yang masalahnya aku inda tau locationnya. Baik jua kakak ku yang ikut menumpang kami jalan-jalan ani sudah makan di resthouse tadi.

Pusing punya pusing akhirnya kami kejumpahaan Gerai Makan Water Front KB, Alhamdulillah. Dapat jua oder nasi (";) Sebelah gerai makan ani ada playground. iQah alum abis makan sudah tia membawa babu hajahnya bemain di playground atu.

Esoknya kami check-out, sempat lagi iQah minta bawa main di sana, emmm.







salam Mama iQah

== ** == **
*Jgn dustai dia untuk jaga hatinya, tapi jagalah hatinya dengan tidak mendustainya*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan